Ready for take off - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Jessica Kerkdijk - WaarBenJij.nu Ready for take off - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Jessica Kerkdijk - WaarBenJij.nu

Ready for take off

Door: Jessica Kerkdijk

Blijf op de hoogte en volg Jessica

28 Augustus 2015 | Indonesië, Denpasar

Het is zo ver. Het moment waar ik me al een half jaar naar toe heb gewerkt is nu aangebroken. Ik ga voor 5 maanden naar het mooie Bali en Thailand. Ik zit 10 weken in Bali en 10 weken in Thailand. Gedurende deze 20 weken zal ik de minors Event Management 1 en 2 gaan volgen. Pfoe ik vind het hartstikke spannend om weg te gaan. Het afscheid vandaag met mijn vriendje en familie was erg zwaar. Ik zal ze echt wel gaan missen als ik weg ben, maar daarentegen lijkt het me ook een super ervaring om mee te maken. Wie kan nou zeggen dat hij of zij 5 maanden in het buitenland heeft gestudeerd?! I am ready for take off!

Na een lange reis van meer dan 20 uur zijn we eindelijk ons hotel in Bali gearriveerd. Ons hotel heet Purisaron Denpasar. We hebben de eerste Mc Donalds en KFC ook al gespot haha. Het scheelt dat we dus niet alleen maar verplicht zijn om hier rijst te eten. Als we Nederland te erg gaan missen, kunnen we onze buikjes hier altijd nog rond eten. Gelukkig is alles op het vliegveld vlekkeloos verlopen. Mijn kamergenootje waar ik de hotel kamer gedurende deze 10 weken mee zal delen, komt morgen pas aan dus ik heb deze kamer voor vannacht nog voor mij alleen. De kamer ziet er goed uit. Afgezien van een grote kakkerlak die mij al even tegemoet kwam lopen en een gekko die mij gezelschap houdt hier, ziet de kamer er verder schoon uit. Ik ben bang dat dit niet de enige twee ongewenste huisgenootjes zijn die ik gedurende deze tijd zal tegen komen ;). Ik merk aan mezelf dat ik nog wel eventjes moet wennen. Het is hier totaal anders dan in Nederland. De scooters vliegen je letterlijk om de oren hier. Pfoe ik zou het echt vreselijk vinden om hier auto te rijden. Dat zal echt mijn dood worden, aangezien ze hier in Bali volgens mij geen verkeersregels hebben. We gaan nu nog eventjes met een clubje wat drinken in het hotel en daarna lekker slapen. Ik heb toch besloten om vannacht bij twee vriendinnetjes te slapen, aangezien het anders ook wel een beetje eenzaam gaat worden. Slaap lekker alvast!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Actief sinds 25 Aug. 2015
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 25517

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2015 - 01 Februari 2016

Bali

06 November 2015 - 24 Januari 2016

Thailand

Landen bezocht: