We moeten aan de bak! - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Jessica Kerkdijk - WaarBenJij.nu We moeten aan de bak! - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Jessica Kerkdijk - WaarBenJij.nu

We moeten aan de bak!

Door: Jessica Kerkdijk

Blijf op de hoogte en volg Jessica

02 September 2015 | Indonesië, Denpasar

Er is er een jarig hoera, hoera dat kun je wel zien dat is Carmen!!! Hiep, hiep hoeraaaaa! Happy birthday to my dear sister. Jammer genoeg kan ik vandaag niet op de verjaardag van mijn zus zijn, maar ik heb haar vanmorgen wel even een spraakopname gestuurd waar ik voor haar aan het zingen ben. Ondanks dat we gisteren op tijd wilden gaan slapen hebben we het uiteindelijk alsnog laat gemaakt. Kirsten en ik hebben namelijk nog een uur gepraat toen we in ons bedje lagen. Het is veels te gezellig hier! Nu hebben we wel een beetje last van het opstaan, maar we moeten er vandaag maar gewoon weer eventjes tegen aan op school. We hebben net een lekker ontbijtje achter onze kiezen en zijn ready for school! Het ontbijt hier valt me alles behalve tegen. Elke ochtend zijn er verschillende dingetjes om te eten. Vanmorgen hadden ze heerlijke gekookte eieren. Mmmm zo begin je je dag pas echt goed!

We hebben er weer een schooldagje op zitten. Ik merkte vandaag dat ik moeite had om mijn ogen open te houden tijdens verschillende colleges. Vanavond moeten we toch echt maar eens wat vroeger ons bedje in denk ik! We kregen informatie over onze onderzoeksopdracht die we moeten doen tijdens dit moduul. We moeten een onderzoek doen naar een bedrijf in de evenementen branche in Bali. Gelukkig hoeven we dit onderzoek niet alleen te doen, maar we zijn ingedeeld in groepjes van 5/6 personen. We hebben besloten dat we eerst eventjes zelf een wasje gaan doen (aangezien we hier te leuke emmertjes met wasmiddel hebben gekocht ;) ) en daarna gaan we alvast wat huiswerk maken bij het zwembad. Morgen gaan we met school op excursie naar Bali village en morgenavond willen we waarschijnlijk weer op stap! Mijn hoofd staat nog totaal niet naar het maken van huiswerk, maar wat moet dat moet! We zijn hier natuurlijk ook niet om alleen maar vakantie te vieren ghehe. We gaan vanavond met een grote groep gezellig bij een mexicaan eten. Oef daar heb ik eerlijk gezegd toch wel heel erg zin in!!!

Het was weer een heerlijk, maar dan bedoel ik ook HEEEERLIJK avondje! We hebben echt super lekker gegeten bij de mexicaan. Ik heb heerlijke nachos met kip besteld. Wauw ze smaakten echt super goed! We hebben vanavond in totaal wel een beetje duurder gegeten (7euro), maar voor Nederlandse begrippen is dit natuurlijk helemaal geen geld haha. We moesten trouwens met de taxi naar het restaurant, maar we pasten net niet allemaal in de taxi dus zaten we helemaal opgepropt boven op elkaar. Hier in Bali kan ook echt ALLES. Het was in ieder geval lekker knus in de taxi haha. Ik ga nu nog eventjes met mijn zus bellen, aangezien ik haar natuurlijk wel even wil feliciteren. Ik ben heel benieuwd hoe ze gaat reageren!

Ik heb lekker even met de jarige Jet gebeld. Wat was het fijn om haar stem even te horen! Ik heb besloten dat ik me nu lekker ga douchen en daarna mijn bedje in kruip. Morgen staat er een lange dag op het programma en daar wil ik natuurlijk lekker fit voor zijn! Ik ben super benieuwd naar Bali village. Ik vind het leuk dat we nu eindelijk een beetje kunnen zien hoe het er in het echte leven in Bali uit ziet. Ik merk dat Kuta en Seminyak erg toeristisch zijn, dus deze plaatsen schetsen niet echt een goed beeld van de echte Balinese cultuur. Voor nu zeg ik slaap lekker lieve mensen en tot morgen!




  • 03 September 2015 - 22:15

    CARMEN:

    Ik hou van jou lieve zus!
    Heeeel fijn om je stem gisteren even te horen!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Actief sinds 25 Aug. 2015
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 25553

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2015 - 01 Februari 2016

Bali

06 November 2015 - 24 Januari 2016

Thailand

Landen bezocht: