Chillings on the beach! - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Jessica Kerkdijk - WaarBenJij.nu Chillings on the beach! - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Jessica Kerkdijk - WaarBenJij.nu

Chillings on the beach!

Door: Jessica Kerkdijk

Blijf op de hoogte en volg Jessica

06 September 2015 | Indonesië, Denpasar

Goedemorgen allemaal! Na een kort nachtje zijn we weer ontwaakt. Ondanks dat ik maar een paar uurtjes slaap heb gehad, heb ik alsnog heerlijk geslapen. We maken er vandaag een lekker relaxed dagje van en gaan lekker naar het strand in Seminyak. Even lekker wat uurtjes zon pakken! We zijn al wat later aangezien we lang hebben uitgeslapen dus we moeten maar gauw een taxi regelen.

Het was een heerlijk strand dagje vandaag! Het was niet te warm, dus het was prima vol te houden in de zon. Aangezien we niet zoveel slaap hebben gehad, konden we zelfs nog even wat slaap inhalen. Ik heb zelf niet geslapen, maar ben wel even lekker weggedommeld. De golven in de zee waren hoog dus dat zorgde weer voor gezellige watersessies haha. We zijn nu weer in het hotel. Lorien, Chris en ik hebben besloten dat we lekker cheap gaan eten vanavond. We hebben een doosje noodles gekocht in de supermarkt voor 25 cent dus die gaan we nu lekker op eten. De noodles zijn hier echt super lekker. Voor 25 cent eten, wie kan dat nou zeggen?! Een groot nadeel is nu dat we ons huiswerk moeten maken voor morgen. Ik heb daar echt totaal geen zin in. Het is aan de ene kant ook wel grappig, aangezien ongeveer alle studenten hier op het laatste moment nog al hun huiswerk moeten maken. De volgende keer ga ik echt eerder beginnen zodat ik in het weekend niks meer hoef te doen! Een goede leer voor de volgende keer haha. Nu maar even onze zinnen verzetten en aan de slag gaan. Ik ben helemaal kapot dus vanavond duik ik lekker vroeg mijn bedje in. Ik kijk er nu al naar uit!

Finally! Mijn huiswerk voor morgen is af. Pfoe het was nog best even wat op zoek werk, maar het is gelukkig weer af. Ik duik nu lekker mijn bedje in. Morgen weer een dag! Slaaplekker lieve mensen xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Actief sinds 25 Aug. 2015
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 25543

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2015 - 01 Februari 2016

Bali

06 November 2015 - 24 Januari 2016

Thailand

Landen bezocht: