Lekker, lekker in de zon! - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Jessica Kerkdijk - WaarBenJij.nu Lekker, lekker in de zon! - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Jessica Kerkdijk - WaarBenJij.nu

Lekker, lekker in de zon!

Door: Jessica Kerkdijk

Blijf op de hoogte en volg Jessica

08 September 2015 | Indonesië, Denpasar

Lieve allemaal! Vandaag wordt het een leuke dag aangezien we lekker vrij zijn! Ik ga vandaag samen met Lorien, Rebecca, Roobin en Chris naar het strand in Sanur. Rebecca had even in een boekje gekeken en Sanur schijnt een leuk vissersdorpje te zijn! Ik ben heel benieuwd. Aangezien we met 5 personen zijn passen we eigenlijk niet in 1 vierpersoonstaxi, maar met wat passen en meten zullen we het vast wel voor elkaar krijgen. We doen alles voor het goedkope leven hier! Eerst maar eens lekker ontbijten. Mmm ik heb wel weer zin in een lekker eitje!

Het was echt een heerlijke strand dag vandaag. Ik heb echt super erg genoten en ben lekker tot rust gekomen. We hadden eerst niet verwacht dat we het zo leuk zouden krijgen aangezien het strand in eerste instantie een beetje tegen viel. De zee was super ondiep, omdat het eb was dus we konden niet zwemmen. We zijn toch maar een beetje verder gelopen om te kijken of het verderop beter werd. Verderop in het plaatsje was het strand wel veel mooier en er stonden overal bomen en gezellige strand tentjes. We hebben eerst even bij een strand tentje gegeten en daarna hebben we lekker op het strand gelegen. We wilden eerst gewoon op het zand gaan liggen, maar net op dat moment kwam er een mannetje naar ons toe die aan ons een ligbedje wilde verhuren. We zijn laatst in Kuta ook al aangesproken door zo’n man en die wilde er 100 000 rupia voor hebben. Je kon daar maar 3 uurtjes van dat bedje gebruik maken. Belachelijk toch?! Daarentegen kwam deze man in Sanur met een veel andere prijs aanzetten. Ik vroeg eerst voor de grap of het gratis was, maar toen zei hij dat hij een speciaal prijsje voor me zou maken. Voor 30 000 rupia mochten we de hele dag van het ligbedje gebruik maken. Een koopje! (omgerekend 2 euro) We twijfelden geen moment en namen het aanbod aan. We hebben de hele dag lekker gechilld aan het strand.
Ik stuurde het thuisfront ook nog even een plaatje van het lekkere ligbedje. Iedereen was natuurlijk stik jaloers aangezien het in Nederland slecht weer is. We gaan nu eerst even lekker het zand van ons lichaam afspoelen en vanavond een lekkere goedkope wrap eten. Pfoe we eten hier niet echt gezond. Het is ook erg lastig om hier gezond te eten, aangezien overal veel saus op wordt gedaan en er hier geen aardappels met groenten verkrijgbaar zijn haha. Dat wordt thuis maar weer flink gezond gaan eten! Vanavond gaan we niet zo veel doen aangezien we morgen weer naar school moeten. Ik ga straks even lekker skypen met Wesley. Ik heb echt weer even zin om hem te zien!

De wrap viel vanavond een beetje tegen. De beste man had de wrap echt vol geklaaid met super hete saus. Zoals jullie weten kan ik absoluut niet zo goed tegen heel pittig eten dus mijn hele mond stond in de brand. Binnen een minuut had ik mijn koude blikje sprite opgedronken. Ze zeggen dat een glas melk de brand uit je mond haalt, maar in Bali hebben ze geen melk dus het duurde wel even voordat de brand eruit was haha. De volgende keer moet ik toch echt zeggen dat hij het niet zo SPICY moet maken ghehe.
Ik heb net ook al even lekker geskyped met Wesley. Het was echt weer even fijn om hem te spreken en te zien. Als je aan het skypen bent, ben je ook zo weer een uur verder. We hebben super fijn gepraat. Ik mis hem wel ontzettend en heb erg veel zin in een knuffel. Nu ga ik me maar eens klaar maken om naar bed te gaan, zodat ik morgen weer goed uitgerust ben voor school. Slaap lekker lieve mensen! Dikke knuf xx


  • 08 September 2015 - 17:43

    Wesley:

    Lekker rustig dagje schat, fijn om te horen dat het weer een lekker dagje was!
    Slaap lekker en heel veel succes morgen!


    XXX

    Wesley

  • 08 September 2015 - 22:58

    Oma:

    Fijn dat je zon mooie dag heb gehad, , en morgen er maar weer tegen aan , lieve schat ik ga ook naar bed , koud hier dus onder de wol ,xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Actief sinds 25 Aug. 2015
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 25536

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2015 - 01 Februari 2016

Bali

06 November 2015 - 24 Januari 2016

Thailand

Landen bezocht: