Mmm Italiaans eten, wat houd ik daar toch van! - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Jessica Kerkdijk - WaarBenJij.nu Mmm Italiaans eten, wat houd ik daar toch van! - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Jessica Kerkdijk - WaarBenJij.nu

Mmm Italiaans eten, wat houd ik daar toch van!

Door: Jessica Kerkdijk

Blijf op de hoogte en volg Jessica

10 September 2015 | Indonesië, Denpasar

Goedemorgen lieve allemaal! Zoals jullie hebben gemerkt heb ik gisteren geen blog gepost. Ik moet zeggen dat ik ook niet zoveel te vertellen had. We zijn gisteren echt de hele dag met school bezig geweest. We moesten eerst tot 15.00 uur naar school en gelijk na school zijn we met ons project bezig geweest. We waren rond 23.00 uur eindelijk klaar! Pfoe wat een dag haha. Ik ben toen gelijk onder de douche gesprongen en lekker in mijn bedje gedoken, want vandaag moesten we weer erg vroeg beginnen. We moeten vandaag een pitch en een presentatie houden voor onze klas met ons groepje. Ik ben heel benieuwd hoe dit zal gaan!

Het ging wel goed op school! We hebben de pitch en presentatie mooi weer achter de rug. Nu zijn we alweer druk met school bezig. Jullie denken natuurlijk dat wij hier ontzettend veel vrije tijd hebben, maar dat valt echt nog wel mee! We hebben alleen de weekenden vrij, maar door de weeks moeten we echt wel veel voor school doen. Ik had gehoord dat ze deze minor ook hebben veranderd, aangezien voorgaande studenten allemaal heel gemakkelijk door de minor kwamen. Jammer dat ze het bij ons nu net gaan aanscherpen ghehe. 1 ding scheelt, we worden hier in ieder geval niet heel erg lui… oké een heel klein beetje dan ;) . Nu gaan we nog even weer met school bezig. Hopelijk zijn we niet te laat klaar zodat we vanavond er even een gezellig avondje van kunnen maken. We zijn van plan om naar Seminyak te gaan en daar lekker te gaan eten. Ik heb er nu al zin in!

We zijn uiteindelijk met een groep van 13 personen naar Seminyak gereden. Het was echt een geweldige avond. Je kon merken dat dit iedereen weer even goed deed. Lekker gezellig samen zijn, zonder het over school te hebben. We hebben bij een heerlijke Italiaan gegeten. Voor Indonesische standaard was dit niet heel erg goedkoop (ongeveer 10 euro), maar het was echt super goed! We kregen vooraf een aantal dingen gratis zoals lekkere broodjes en soepstengels. De pizza was ook echt super lekker. Ik had een pizza parmaham met rucola besteld. Ik denk dat dit de beste avond was qua eten.
Na het eten gingen we nog even gezellig wat drinken in een kroegje met life muziek. We hebben daar ook nog even lekker gedanst en gek gedaan met zijn allen. Daarna ben ik met een paar anderen nog even naar een club gegaan in Seminyak. Ik had namelijk echt nog even zin om lekker te dansen! We zijn weer in de club la Favellas geweest. Het was super druk en warm, maar ook bere-gezellig! We hebben ons netjes gehouden en zijn niet zo laat naar huis gegaan aangezien we morgen weer naar school moeten.
We hebben ook een lange dag, dus we moeten wel even goed aanwezig zijn! Nu gaan Kirsten en ik nog even wat appjes versturen op onze enige wifi-spot op de hotelkamer: het BALKON. Het is inmiddels al 2 uur ’s nachts, maar het nadeel is gewoon dat dit de enige mogelijkheid is om met het thuisfront te appen, aangezien het daar pas het begin van de avond is. We moeten het er maar voor over hebben ghehe. Welterusten lieve mensen!




  • 11 September 2015 - 13:47

    Mam:

    Dag sgattepatat! Wat weer een leuk verhaal. En elke dag uit eten! Nou dat lijkt mij geen straf! Ik vond het helemaal leuk om vandaag even met je te kunnen skypen. Gezien het tijdsverschil is dat toch maar lastig. Maar het is gelukt! En jammer voor jullie dat de normen op school nu wat hoger liggen! Maar je bent uiteraard niet naar Bali gegaan om alleen maar te feesten toch? Haha. Een fijn weekend gewenst bij de watervallen of schildpadden. Ik ben heel benieuwd naar je volgende verslag hierover. Wel jammer dat de foto's niet lukken om dat op je blog te zetten. Maar misschien dat dat ook nog een keer zal lukken!
    Een hele dikke knuffel. xxxx

  • 11 September 2015 - 22:24

    Gerrit En Anita:

    Hoi hoi Jessica, fijn dat je het daar naar je zin hebt.
    Hier gaat alles ook goed je wordt wel gemist door ons natuurlijk.
    De tijd gaat snel als je het druk hebt op school en je verveeld je ook niet in je vrije tijd las ik.
    Het is wel leuk om je verslagen te lezen zo blijven wij ook een beetje op de hoogte van jouw
    bezigheden.
    Een fijn weekend en nog veel plezier daar, wij kijken al weer uit naar jouw nieuwe verslagen.

    groetjes Gerrit en Anita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Actief sinds 25 Aug. 2015
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 25556

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2015 - 01 Februari 2016

Bali

06 November 2015 - 24 Januari 2016

Thailand

Landen bezocht: