Pitch perfect! - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Jessica Kerkdijk - WaarBenJij.nu Pitch perfect! - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Jessica Kerkdijk - WaarBenJij.nu

Pitch perfect!

Door: Jessica Kerkdijk

Blijf op de hoogte en volg Jessica

17 September 2015 | Indonesië, Denpasar

Goedemorgen iedereen! Vandaag is het tijd om te shinen tijdens onze pitch die we moeten doen op school. We hebben hard gewerkt dus hopelijk gaat het helemaal goed vandaag! Ik kon er vanmorgen wel een beetje moeilijk uit komen, dus ik hoop dat ik na een stevig ontbijtje weer lekker fit ben!

We zijn weer bij het hotel beland naar 2 uurtjes school. Onze pitch ging echt super goed vandaag! We kregen zelfs een excellent van onze tutor. Deze kunnen we mooi in onze zak steken. Ze vond mijn enthousiasme leuk dus dat is natuurlijk altijd leuk om te horen. We hoeven vandaag verder niet zoveel voor school te doen dus ik ga even lekker chillen bij het zwembad. Heerlijk zo’n dagje! Ik ga bij het zwembad CBL maar even voorbereiden voor morgen. Gelukkig is dat niet zo heel veel werk.
Het was een heerlijk dagje bij het zwembad. Ik vond het wel even lekker dat we dit keer na school niet zoveel voor school hoefden te doen. Ik heb samen met Nienke en Nikita besloten om straks naar de supermarkt te gaan en daar allerlei ingrediënten op te halen om ons eigen stokbroodje te maken. Zoals komkommer, tomaat, sla, paprika en een soort van roomkaas. Mmm ik heb daar nu al zin in! Het stokbrood is hier niet zo knapperig als thuis, want het is gewoon zacht, maar daar moeten we het maar mee doen. Ook wel even leuk om even lekker boodschapjes te doen haha.

Wauw wat hebben we een groot broodje gemaakt. Ik kreeg hem haast niet meer dicht, zo goed was hij gevuld ghehe. Het broodje was lekker, maar we hebben wel de verkeerde “kaas” gekocht. We hebben per ongeluk iets gepakt met monchoe kaas, dus dat was niet echt lekker haha. Al met al zijn we wel lekker vol geraakt! We hebben ook nog even wat vers fruit gekocht. Ik heb 2 sinaasappels gekocht, alleen volgens mij heb ik degene gepakt die niet sappig waren, want toen ik ze open deed kwam er nog net geen stof uit. Jammer! Alsnog heb ik hem opgegeten aangezien ze niet zo heel goedkoop waren. Fruit is hier het enige wat hier niet zo goedkoop is. Ik ga nu nog even lekker skypen met Wesley. Ik heb echt zin om hem even te zien!

Het was weer een gezellige skype sessie. Het is echt fijn om hem zo te zien, ik wordt er echt blij van! Ik heb zelfs nog even met Jolanda en Arjan geskyped, haha super leuk en wat een verrassing. Ik merk dat de tijd hier nu echt voorbij vliegt. Elke dag gaat zo snel voorbij! Nu duik ik snel mijn bedje in, want morgen moeten we weer vroeg op voor school. Slaap lekker lieve mensen xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Actief sinds 25 Aug. 2015
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 25509

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2015 - 01 Februari 2016

Bali

06 November 2015 - 24 Januari 2016

Thailand

Landen bezocht: