Seminyak wat was je weer leuk! - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Jessica Kerkdijk - WaarBenJij.nu Seminyak wat was je weer leuk! - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Jessica Kerkdijk - WaarBenJij.nu

Seminyak wat was je weer leuk!

Door: Jessica Kerkdijk

Blijf op de hoogte en volg Jessica

18 September 2015 | Indonesië, Denpasar

Goedemorgen iedereen! Vandaag moeten we nog even een dagje naar school en dan kunnen we eindelijk zeggen dat we weekend hebben. Woehoeee, we kijken hier elke week erg uit naar het weekend, omdat we dan de kans hebben om Bali te verkennen. Nu knallen we er eerst nog even een lekker ontbijtje in. Ik ben hier nog steeds niet zat van het ontbijt en kan mezelf elke dag wel weer verheugen op een lekker eitje.

Na een lange school dag zijn we eindelijk vrij! We kregen vandaag feedback op ons eerste deel van ons onderzoeksverslag. Ze vond het er wel goed uitzien, maar we moeten natuurlijk nog wel een paar dingetjes aanpassen. Dat komt ook vast wel goed! Nu gaan we meteen even bezig met ons CBL huiswerk wat we moeten doen voor volgende week, aangezien we in het weekend vrij willen zijn. Best verstandig van ons toch?! We hebben besloten dat we vanavond lekker naar Seminyak gaan met een groepje om daar gezellig te eten en een barretje op te zoeken. Even goed het weekend in luiden haha.

Het was echt een super leuke avond in Seminyak! Toen we in de taxi stapten hadden we alleen niet zo’n goede taxi chauffeur. Hij wist de weg eigenlijk helemaal niet en wij moesten hem vertellen welke kant hij op moest rijden. Hij was ook constant aan het bellen om de weg te vragen. Ik denk dat deze taxi chauffeur nog niet zo lang in het vak zit en dat hij daarom nog een beetje moest worden begeleid ghehe. Wat ook wel grappig was, was dat hij de hele rit niet harder dan 30km per uur reed. Ik zeg hier in Bali niet vaak dat iemand te zacht rijd, aangezien iedereen hier scheurt als een malle, maar deze taxi chauffeur zou ik lopend nog kunnen inhalen. We hebben er achteraf wel om moeten lachen dus dat scheelt!
Toen we in Seminyak waren, hebben we eerst lang moeten zoeken naar een eettentje waar we wilden eten. Het ene was te duur en met het andere was ook wel weer iets mis. Uiteindelijk hebben we toch een restaurantje gevonden waar hebben gegeten. Ik had een pizza Hawai besteld. Het was jammer genoeg geen echte Italiaanse pizza, maar een echte Balinese pizza dus de smaak viel een beetje tegen. Ik vond het niet zo heel erg aangezien ik honger had haha! Na het eten hebben we nog even gezellig in een barretje met life muziek gezeten. We hebben daar even een Bintang biertje gedaan. De barretjes hier zijn echt super gezellig en we vermaken ons iedere keer ontzettend goed. Op een gegeven moment was het wel weer tijd om naar het hotel te gaan. We hadden immers plannen gemaakt om morgen te gaan Snorkelen op Blue Lagoon (een erg mooi strand). Ik kijk er erg naar uit, aangezien snorkelen nu eenmaal super leuk is om te doen!

We zijn weer bij het hotel aangekomen. We gaan nog even wat drinken bij het zwembad en daarna duiken we lekker ons bedje in. Slaap lekker lieve mensen xx

• 19 September 2015 - 11:52

CARMEN:

Lieve zus ♡
    Zo te lezen vermaak jij je nog steeds super daar!! Gelukkig!
    Vandaag ben je dus wezen snorkelen, leuk hoor!!
    Heb je wel veel foto's gemaakt? Ik ben razend benieuwd!
    Hou van je zus ♡