If mondays were shoes, they would be crocs. - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Jessica Kerkdijk - WaarBenJij.nu If mondays were shoes, they would be crocs. - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Jessica Kerkdijk - WaarBenJij.nu

If mondays were shoes, they would be crocs.

Door: Jessica Kerkdijk

Blijf op de hoogte en volg Jessica

21 September 2015 | Indonesië, Denpasar

Goodmorning people! Ik heb vannacht meer dan 11 uur geslapen en alsnog wordt ik wakker en ben ik hondsmoe. Bah, ik hoop dat ik me gauw weer wat fitter voel hier, want dit is echt niet fijn. Mijn spieren doen me zeer en mijn hoofd voelt zwaar aan. Desondanks gaan we vandaag gewoon weer proberen te shinen op school, want er staat weer een CBL les op de planning! De vragen die we moeten maken waren best lastig dus ik ben benieuwd hoe de sessie gaat verlopen. Ik ging gisteren naar bed met een gevoel dat ik alweer uit keek naar het ontbijt dus jullie kunnen wel raden hoe zo’n honger ik nu heb: VEEEL! Het ontbijt komt me nog steeds niet de neus uit dus daar ben ik wel blij mee. Nu eerst weer even een stevig ontbijtje en dan op naar school.

We zijn weer bij het hotel aangekomen na een dagje school. Ondanks dat de vragen van CBL moeilijk waren ging de sessie toch nog goed! Ik ga de rest van de dag maar weer verder met school. Er moet namelijk nog het enige gebeuren voor ons onderzoeksrapport. Mijn hoofd staat er niet echt naar, aangezien ik me bij lange na nog niet goed voel, maar wat moet dat moet!

Zo ik vind het wel weer goed geweest voor vandaag! We hebben best wel trek gekregen dus het lijkt me wel weer tijd om te gaan eten. We gaan vanavond lekker bij een Warung eten, want dat doen we eigenlijk veel te weinig hier. Al die vette hap is helemaal niet goed en een Warung is ook nog eens lekker goedkoop! Misschien dat ik me straks na een stevige maaltijd wel weer wat sterker en fitter voel :)

Wat was het lekker!! We hebben echt heerlijk gegeten bij de Warung. Ik heb nasi goreng besteld. Het was echt super lekker en ik had mijn bordje al snel leeg. Later hoorde ik van Lorien wat er ook in zat: Inktvis. Ieeeel normaal zou ik dat echt niet chill hebben gevonden, maar eerlijk gezegd proefde ik niet eens dat er inktvis in zat :P. Dus dat ik bij voorbaat al geen inktvis lus, zit me dus ook tussen de oren! Al ben ik trouwens wel blij dat Lorien het me niet van te voren had verteld ghehe. Ik ga nu even lekker lang douchen en even een momentje voor mezelf pakken. Ik ga niet te laat naar bedje vanavond zodat ik me hopelijk morgen weer helemaal fit voel! Morgen gaan we weer op een school field trip. Dit keer gaan we naar de evenementen plek Taman Bhagawan. De Taman Bhagawan is een organisatie waarbij je feesten en evenementen kunt houden. Ik ben erg benieuwd. Het duurt niet de hele dag dus we hebben ’s middags weer genoeg tijd om met school bezig te gaan. Welterusten alvast lieve mensen xx

  • 21 September 2015 - 16:45

    Oma Kerkdij:

    Alamberink @

  • 22 September 2015 - 20:37

    CARMEN:

    Hahah lieverd, die titel! Geweldig!
    Niet fijn dat je je steeds niet zo fit voelt!!! Hoop dat je snel weer beter bent!!
    I love you <3
    Mis je lieverd xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Actief sinds 25 Aug. 2015
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 25527

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2015 - 01 Februari 2016

Bali

06 November 2015 - 24 Januari 2016

Thailand

Landen bezocht: