Bean bags, I like those things. - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Jessica Kerkdijk - WaarBenJij.nu Bean bags, I like those things. - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Jessica Kerkdijk - WaarBenJij.nu

Bean bags, I like those things.

Door: Jessica Kerkdijk

Blijf op de hoogte en volg Jessica

03 Oktober 2015 | Indonesië, Denpasar

Zo, wij zijn weer ontwaakt na een geweldige avond in Skygarden. We hebben ons echt super goed vermaakt en om heel eerlijk te zijn voel ik me vandaag totaal niet brak. Aangezien iedereen wel een beetje laat is wakker geworden vandaag gaan we niet zo heel veel doen. We hebben besloten om even gezellig naar Seminyak te gaan. Iedere keer als we door de grote winkelstraat van Seminyak rijden heb ik al de neiging om even in de winkeltjes te gaan kijken dus dat gaan we dan ook eindelijk maar eens doen. Ik ben erg benieuwd of de prijzen een beetje meevallen! Zoals jullie weten ben ik natuurlijk wel een echte koopjes jager ;)

Het was erg gezellig in Seminyak. Eerst hebben we even gezellig in wat winkeltjes geneusd. Ik heb dit keer helemaal niets gekocht aangezien de prijzen nog best wel een beetje tegen vielen. Ik vond het allemaal vrij duur dus heb me keurig ingehouden. Ook in Bali moeten we natuurlijk wel op de kleintjes letten ghehe. Na het shoppen hebben we lekker op de zitzakken op het strand gezeten. Het was echt op en top relaxed, maar toen we daar ook nog eens wat wilden eten was de prijs er ook wel naar. Op het strand betaal je echt het dubbele voor het eten dan als je in een gewoon restaurant zit. Net zoals in Nederland betaal je ook voor de locatie. Ach, het is weekend dus dan mogen we ook wel even wat meer geld uit geven dan door de week! Aangezien we gisteravond al een beste stapavond hadden gehad gaan we vanavond niet meer uit. Morgen gaan we voor het eerst Surfen in Seminyak. Daar heb ik echt ontzettend veel zin in. Ik ben erg benieuwd of het ons gaat lukken om te staan en hopelijk komen er een paar vette foto’s uit. We moeten morgen natuurlijk wel een beetje fit zijn dus daarom duiken we nu maar lekker ons bedje in. Ik merk nu toch echt wel dat ik niet zo heel veel slaap heb gehad vannacht. Slaap lekker lieve mensen! Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Actief sinds 25 Aug. 2015
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 25544

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2015 - 01 Februari 2016

Bali

06 November 2015 - 24 Januari 2016

Thailand

Landen bezocht: