School, school en nog eens school! - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Jessica Kerkdijk - WaarBenJij.nu School, school en nog eens school! - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Jessica Kerkdijk - WaarBenJij.nu

School, school en nog eens school!

Door: Jessica Kerkdijk

Blijf op de hoogte en volg Jessica

07 September 2015 | Indonesië, Denpasar

Goodmorning people! Vandaag staan er weer een paar uurtjes school op de planning. Ik hoefde niet vandaag niet zo vroeg te beginnen dus ik werd om 12 uur opgehaald met de bus. Ik heb er nog niet zoveel zin in, aangezien het huiswerk gisteren super veel was. Eerst gaan we maar eens lekker ontbijten. Mmm die ontbijtjes hier zijn wel echt fijn!

Pfoe dat was weer een schooldagje. Bah, we vonden het allemaal niet zo leuk. School is nog erg chaotisch en we weten nog niet zo goed wat er van ons wordt verwacht. Nu gaan we even met ons Research groepje bij elkaar zitten. We gaan alvast goed voor school bezig zodat we morgen (op onze vrije dag) echt NIKS hoeven te doen. Ik voel me hier wel luier dan in Nederland. Erg hea?! In Nederland vind ik het eigenlijk totaal geen probleem om met school bezig te gaan, maar hier in Bali kost dat me toch wel veel meer moeite. Dat komt natuurlijk ook omdat niemand echt weet wat we nou precies moeten doen en hoe alles werkt hier. Gelukkig denkt iedereen er precies hetzelfde over dus ik ben niet de enige die een beetje in een klaagbui zit haha. We zijn de hele dag met school bezig geweest dus nu trekken we onze laptop dicht en gaan we even naar de supermarkt. Ik vind het echt fijn dat we er even uit kunnen. Volgens mij is iedereen vandaag een beetje chagrijnig. Ik weet niet wat er in de lucht hangt, maar dit moeten we natuurlijk niet te vaak hebben hier ;)

We zijn even gezellig naar de supermarkt geweest. Eigenlijk hadden we dit moeten doen nadat we hebben gegeten aangezien we nu met heel veel honger in de supermarkt liepen. Jullie raden het natuurlijk al: we konden de lekkernijen niet weerstaan dus hebben een aantal chips zakken en koekjes gekocht. Haha, ach nu hebben we in ieder geval ook even een voorraadje in het hotel liggen. Lorien, Nienke en ik hebben besloten om vanavond lekker bij het hotel te eten. Je kunt hier namelijk ook super goed eten! Ik heb een club sandwich gehad. Mmm dat is echt net een broodje gezond! Zoals jullie weten houd ik daar heel veel van haha. We maken er vanavond even een lekker chill avondje van en gaan niet zoveel doen. Straks gaan Kirsten en ik onze nageltjes maar eens even lakken. Inmiddels zijn die nagels van ons al helemaal verwaarloosd. Oeps! We houden ook nog even een lekkere chill sessie op het balkon samen met Chris, Lorien en Kirsten en daarna duiken we lekker ons bedje in. Woehoeee morgen zijn we lekker vrij! HEERLIJK!

P.s. Mama belde me net nog eventjes op! Wat een verrassing! Echt weer even fijn om lekker met haar te babbelen. Ik hou van je mam!

  • 07 September 2015 - 21:05

    Oma Kerkdijk:

    Lieve Jessica , je verslag gelezen, dus school is nog niet zo'n . Sucses , komt wel , je hebt denk ik nog steeds het gevoel dat je op vacantie bent, en dat is het niet , verder gaat het dunk mij wel goed met jou .jij zultdenk ik al wel lekker liggen te slapen Jessica dikke kus en tot de volgend veslag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Actief sinds 25 Aug. 2015
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 25587

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2015 - 01 Februari 2016

Bali

06 November 2015 - 24 Januari 2016

Thailand

Landen bezocht: