A typical sunday! - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Jessica Kerkdijk - WaarBenJij.nu A typical sunday! - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Jessica Kerkdijk - WaarBenJij.nu

A typical sunday!

Door: Jessica Kerkdijk

Blijf op de hoogte en volg Jessica

20 September 2015 | Indonesië, Denpasar

Pfoe ik ben ook weer ontwaakt. Ik heb vandaag tot 12 uur geslapen en alsnog kon ik er totaal niet uitkomen. Ik had gehoopt dat ik me weer goed zou voelen, maar jammer genoeg voel ik me nog niet helemaal goed. Erg slap en ontzettend moe dus dat wordt vanavond maar even lekker vroeg in bedje! Aangezien we allemaal laat zijn wakker geworden, hebben we besloten om er vandaag een lekker rustig dagje van te maken. We gaan niet te veel doen en lekker bij het zwembad relaxen. Daar ben ik echt wel even aan toe! Nu moeten we maar eens even wat gaan eten aangezien we het ontbijt al hebben gemist van vanmorgen ;) .

Ik lig al de hele dag bij het zwembad. Het is vandaag weer prachtig weer! Straks gaan Nienke en ik even naar de supermarkt om weer even een nieuwe voorraad eten op te halen. We zijn ons eerst even mentaal aan het voorbereiden om op te staan ghehe. Dit ligbedje ligt namelijk veels te lekker! We voelen ons allebei erg slap en moe dus misschien ligt het er ook wel gewoon aan dat we een beetje moeten bijkomen van de hele week. Je beleeft hier zoveel dat je ook wel even tijd nodig hebt om het te verwerken. Ik heb besloten dat ik vanavond lekker noodles ga eten als avond eten. Die noodles die je in de supermarkt kan halen zijn zoooo lekker! En ze zijn ook nog eens super goedkoop dus dat noem ik een win-win situatie. Ik ben ook verslaafd geworden aan de Oreo koekjes hier. Ze hebben zoveel soorten en ze zijn echt verslavend haha. Vanavond moet ik nog even een paar laatste dingetjes doen voor school en ik ga nog even met wat foto’s bezig van het snorkelen van gisteren. Eens even kijken of Lorien met haar GoPro nog een paar leuke plaatjes heeft geschoten!

Ik ben weer lekker klaar met school en heb ook alweer wat foto’s op facebook gezet. Mijn Bali map die op facebook staat wordt alsmaar groter. Ik moet wel vaak terug denken aan de dag dat ik afscheid nam van iedereen thuis. Inmiddels ben ik hier nu alweer 3 weken. Pfoe de tijd gaat echt wel snel, dagen vliegen voorbij! Ik zoek straks lekker mijn bedje op. Ik ben helemaal kapot en morgen moeten we natuurlijk wel weer even presteren op school. Het weekend ging weer eens veels te snel voorbij! Sweetdreams everybody xx

P.s. Ik heb vanavond van een klasgenootje een blokje kaas gekregen! Mmm wat mis ik de kaas toch hier. Ik heb extra lang over dat blokje kaas gedaan ghehe. Dus lieve familie: zie dit als een hint als jullie me komen opzoeken in Thailand tijdens de kerst! ;)

  • 20 September 2015 - 16:37

    Wesley:

    Super schat, vanavond maar meteen even weer al je foto's bekijken als ik vrij ben!

  • 20 September 2015 - 19:35

    Kerkdijk Oma:

    Hallo meisje , jij ligt nu lekker in je bedje, het is hir 19.15uur .vandaag niet zoveel gedaan, lange dag gehad, is nu weer bijna om., maar het doet me goed dat het met jou zo goed gaat .heerlijk.en dat mooie weer bij jullie om jaloers op te worden, nou lieveschat een hele goede week, ik hou van jouxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Actief sinds 25 Aug. 2015
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 25586

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2015 - 01 Februari 2016

Bali

06 November 2015 - 24 Januari 2016

Thailand

Landen bezocht: