Weekend, wat ging je toch weer snel voorbij! - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Jessica Kerkdijk - WaarBenJij.nu Weekend, wat ging je toch weer snel voorbij! - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Jessica Kerkdijk - WaarBenJij.nu

Weekend, wat ging je toch weer snel voorbij!

Door: Jessica Kerkdijk

Blijf op de hoogte en volg Jessica

28 September 2015 | Indonesië, Denpasar

Goedemorgen allemaal! Ik heb vannacht echt heerlijk geslapen. Ik ben helemaal uitgerust en klaar voor een dagje school. Mijn verbrande lichaam is veranderd in lekker bruin dus dat scheelt een hoop. Ik ben echt goed verkleurd van gisteren! We hebben vandaag alleen maar een CBL lesje dus we zijn al om half 2 vrij. Lorien en ik hadden eerst plannen gemaakt om vanmiddag even naar Seminyak te gaan om daar te shoppen, alleen ik ben bang dat dat hem vandaag niet gaat worden. Ik moet weer met mijn groepje afspreken om voor school bezig te gaan, dus dat is wel even een dompertje haha. Alsnog mogen we niet klagen, aangezien we een erg leuk weekend hebben gehad!

En we zijn weer bij het hotel aangekomen. CBL ging wel goed, volgens mij was het wel een goede sessie! Ik ga nu weer even voor CBL bezig met mijn groepje. We moeten voor donderdag weer een presentatie voorbereiden dus we moeten weer even hard aan de bak.

Zo, we zijn er weer klaar mee voor vandaag. Of ik nou kan zeggen dat we heel nuttig en goed zijn bezig geweest weet ik niet, aangezien we niet veel verder zijn gekomen. We hebben besloten om woensdag weer verder te gaan, omdat er voor nu ook niet veel zinnigs meer uit komt haha. We hebben honger gekregen dus we gaan weer even lekker ergens wat eten. Eigenlijk hebben we vanavond weer niet zoveel zin om bij een Warung te gaan eten dus ik denk dat we even een wrap gaan eten. Dat is alweer een tijdje geleden dat we die hebben gegeten dus het mag wel weer een keer ;) .

De wrap ging er weer erg goed in! We hebben wel duidelijk tegen de kok gezegd dat hij hem dit keer niet scherp moest maken, want de vorige keer stond mijn hele mond letterlijk in de brand. Het deed toen zo zeer dat ik hem niet eens heb opgegeten. Jullie denken nu vast dat het wel meeviel, maar zelfs mensen die goed tegen scherp eten kunnen, vonden hem veels te pittig! De kok lachte ons wel een beetje uit, maar hij beloofde om hem niet scherp te maken. De wrap was lekker zoet en we hebben er heerlijk van kunnen genieten. We hebben besloten om er vanavond een lekker relaxed avondje van te maken. Ik denk dat we vanavond een filmavondje gaan houden met de meiden. Ik heb echt zin om een keer lekker tv te kijken. Dat heb ik hier nog helemaal niet gedaan! Hopelijk werkt de verbinding wel een beetje mee, want zoals jullie weten is dat soms nog wel een dingetje hier. Ach tja alles went. Ik wordt hier wel erg makkelijk over dingen en ik denk dat als ik weer thuis ben, ik alles nog meer ga waarderen. We klagen in Nederland veel, maar als je soms ziet hoe de mensen hier leven, hebben we echt niks te klagen en mogen we blij zijn met de dingen die we hebben. In Nederland zat ik soms al te mopperen als de WIFI even voor een paar minuten weg viel, maar dat is hier op Bali vrij normaal. Je moet het hier doen met de middelen die je hebt en het is echt wel eens goed voor een mens om te zien hoe het ook kan. Zo, dat waren weer een paar wijze woorden voor vandaag ghehe. Ik wordt hier nog wel oud en wijs hoor ;) .

Ik kom meteen weer even op het niet klagen over de WIFI hier terug. Ik heb me net toch wel een klein beetje geërgerd aangezien de WIFI tijdens het belmomentje met mijn vriendje niet erg goed was en tijdens het skypen met mam ook niet. Gelukkig went het wel en heb ik wel kunnen zeggen wat ik wilde zeggen. Het was ook weer even fijn om mam te zien. Ik heb onze kleine Pebbles (hondje) ook weer even gedag gezegd. Pfoe wat heeft ze alweer een bos vol met haar. Haar haar groeit ook als kool ghehe. Mijn haar groeit hier trouwens ook snel. Het wordt ook met de dag blonder! Nu zijn we er helemaal klaar voor om even een leuke film te kijken met de meiden. Ik heb er zin in!

Wat een filmavondje zou moeten worden is veranderd in een lekker klets avondje. Ach tja, we blijven natuurlijk toch vrouwen hea?! Ik heb even lekker gechilld en gekletst op de kamer met Lorien, Nienke en Roobin. Nu duiken we allemaal lekker ons bedje in. Morgen zijn we vrij, maar ik moet jammer genoeg wel met mijn Research project aan de slag. Ik hoop dat ik morgenmiddag ook nog even tijd heb om naar het strand te gaan, want ik heb echt geen zin om op mijn vrije dag de hele dag met school bezig te moeten. Slaap lekker lieve mensen xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Actief sinds 25 Aug. 2015
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 25590

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2015 - 01 Februari 2016

Bali

06 November 2015 - 24 Januari 2016

Thailand

Landen bezocht: