Hallo SPIERPIJN! - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Jessica Kerkdijk - WaarBenJij.nu Hallo SPIERPIJN! - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Jessica Kerkdijk - WaarBenJij.nu

Hallo SPIERPIJN!

Door: Jessica Kerkdijk

Blijf op de hoogte en volg Jessica

05 Oktober 2015 | Indonesië, Denpasar

Au, au en nog eens au. Zoals ik gisteren al had voorspeld werd ik vanmorgen wakker met ontzettende spierpijn. Pfoe ik kan wel merken dat ik gisteren een intensief dagje heb gehad. Ik ben ook helemaal niks meer gewend haha. Gelukkig heeft de rest ook last van spierpijn, dus ik ben niet de enige! Het was wel fijn dat ik vanmorgen een beetje kon uitslapen. Aangezien het ontbijt tot 10 uur ’s morgens is, ben ik nog wel naar het ontbijt gegaan. Ik heb wel tot het uiterste gewacht om mijn bedje uit te gaan. Om kwart voor 10 zat ik aan het ontbijt ghehe. Ik vind het echt heerlijk dat je hier net als thuis gewoon met je “net uit bed kapsel” aan het ontbijt kan zitten. Het voelt echt al als thuis en dat is een fijn gevoel. Na het ontbijt gaan Nikita, Nienke en ik even een deel van onze was weg brengen. Ik heb eigenlijk alleen nog maar zelf mijn was gedaan, maar op sommige witte shirtjes die ik heb aan gehad op de scooter zit zo’n gelige gloed die ik er gewoon zelf niet af kan krijgen. Hopelijk zijn ze morgen weer stralend wit! Aangezien mijn badhanddoek gisteren het mini tsunami ook niet echt heeft overleefd, breng ik die ook maar even heen. Hopelijk kunnen ze er weer een fris handdoekje van maken! Om kwart voor 2 moet ik naar school. Aan de ene kant vind ik het wel een keer lekker dat ik een ochtend vrij ben, maar aan de andere kant is het ook wel jammer. Ik moet namelijk tot kwart over 5 naar school dus het school werk moet na die tijd nog worden gedaan.

Zo dat was weer een dagje school. We hebben vandaag ook feedback gekregen op ons onderzoeksverslag. Op zich was het wel positief, maar we moeten ook nog wel het een en ander veranderen. Gelukkig hebben we nog genoeg tijd om dat te doen dus dat komt vast wel goed. Ik had het eerlijk gezegd ook wel een beetje verwacht. Iedereen uit ons groepje doet zijn eigen deel, waardoor er helemaal geen samenhang is in het verslag. Dit komt ook een beetje doordat we 1 Duits meisje in de groep hebben zitten die niet kan samenwerken. Ze doet het liefst alles alleen, maar dat kan niet als je een onderzoeksverslag samen doet. Het is juist belangrijk dat je samenwerkt, omdat je anders geen lopend verhaal krijgt. Dat is dus echt iets dat botst en dat hebben we ook wel even besproken met elkaar. Ik denk dat dat een beetje het verschil in mentaliteit is tussen Nederland en Duitsland. Straks gaan we meteen maar even meeten en kijken hoe we nu verder gaan.

Pfff, ik ben er voor vandaag wel een beetje klaar mee. De meeting ging op zich wel goed. We weten nu weer hoe we verder moeten dus we kunnen er weer tegen aan. Nu gaan we eerst even lekker wat eten, want daar zijn we inmiddels wel aan toe. We gaan even naar de Italiaan toe. Ik heb wel besloten dat ik de rest van de week even gezond wil doen met eten en proberen om wat meer groentes binnen te krijgen, want zoals jullie wel merken is dat hier soms best lastig!

Ondanks dat we wat struggles met school hadden, was het alsnog een gezellige avond! We hebben heerlijk gegeten. Dit weekend zijn we van plan om een weekendje weg te boeken. We gaan naar Lovina en gaan dat op de scooter doen. Gelukkig kun je hier echt super goedkoop een hotelletje of villa boeken dus dat gaat vast helemaal goedkomen haha ;).

Woehoeeeee het is geboekt! We hebben een leuk villatje kunnen vinden in Lovina. De villa heet Balinda Rooms & Villas en ligt op 100 meter vanaf het strand dus dat lijkt mij ideaal. We blijven er 2 nachten voor 23 euro per persoon. Daar kun je nog niet zo heel veel van zeggen! Ik ga met Lorien, Rebecca, Roobin en Nienke dus we zijn gezellig met z’n vijfjes. Ik denk echt dat dit een heerlijk weekendje gaat worden en kijk er echt naar uit. Ik wil wel heel veel bekijken en veel foto’s maken, want zoals we van velen hebben gehoord is Lovina een hele leuke plaats. Ik zoek nu mijn bedje maar eens op, want morgen moeten we weer vroeg ons bedje uit, omdat we op een fieldtrip gaan. Sweetdreams people xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Actief sinds 25 Aug. 2015
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 25578

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2015 - 01 Februari 2016

Bali

06 November 2015 - 24 Januari 2016

Thailand

Landen bezocht: