Lovina, here we come!! - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Jessica Kerkdijk - WaarBenJij.nu Lovina, here we come!! - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Jessica Kerkdijk - WaarBenJij.nu

Lovina, here we come!!

Door: Jessica Kerkdijk

Blijf op de hoogte en volg Jessica

08 Oktober 2015 | Indonesië, Denpasar

“Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday to Kirsten, happy birthday to youuuuu!” Gefeliciteerd lief kamergenootje. Kirsten vond onze verrassing echt super leuk! Ze zei echt dat ze vannacht helemaal verrast was toen ze in de kamer kwam en dat ze er totaal niet op had gerekend. Mission accomplished dacht ik zo ;) ! Jammer genoeg lag ik als een roosje te slapen, dus ik heb haar niet meer binnen horen komen. Ik ben wel een klein beetje jaloers op haar dat zij nog even lekker kan blijven liggen. Ik moest er weer vroeg uit vanmorgen. We hebben vandaag weer een client meeting op school. We gaan natuurlijk weer voor een goede beoordeling! Knallen met die ballen!

Yesss het ging weer goed op school. We hebben weer een goede beoordeling gekregen dus daar doen we het voor. Nu gaan we ons snel eventjes omkleden, want we moeten vandaag naar de immigratie dienst voor het verlengen van ons visum. Hopelijk gaat dat een beetje snel zodat ik ook nog wat voor school kan doen. Wij gaan morgen namelijk een weekendje naar Lovina dus dan ga ik natuurlijk niets voor school doen. Heerlijk zo’n vrij weekend!

Pfoe wat een dag! Ik had verwacht dat het helemaal niet zo lang zou duren bij de immigratie dienst, maar het tegendeel was waar. We hebben in totaal ongeveer 3,5 uur bij de immigratie dienst gezeten. Het was echt ontzettend druk en er waren ook allerlei andere mensen. Het leek echt op een zootje ongeregeld en iedereen die niet kon zitten stond in het gangpad te wachten. Toen ik eindelijk aan de beurt was om een foto te maken voor het visum stond ik binnen 2 minuten weer buiten. Daar heb ik dus 3.5 uur op gewacht haha. Gelukkig kon ik na de foto meteen weg, want er stond alweer een auto klaar die naar het hotel ging. Ik ging samen met Thea naar het busje. Jammer genoeg moesten Nienke en Larissa nog wat langer wachten, aangezien zij nog niet aan de beurt waren voor de foto. Er waren ook al wat meer mensen klaar die ook in het busje wilden. Uiteindelijk waren we met ongeveer 10 personen die in busje moesten. Het busje was niet van het grootste formaat dus jullie raden misschien al een beetje wie er de klos waren. Thea en ik :P . Ik zat zo ongeveer opgerold in het busje. Het was niet echt de comfortabelste positie, maar ik was allang blij dat ik naar huis kon. Op zich was het ook wel een grappig gezicht, dus ik kon er ook wel om lachen. Nu ga ik maar eens even goed met school bezig, want dat moet natuurlijk ook even gebeuren voor het weekend!

Het is weer tijd om te eten. Ik heb het meeste van mijn school werk af kunnen krijgen. Maandag moet ik nog een klein beetje doen voor Research, maar daar hadden Larissa en ik nu geen puf meer voor. Larissa kwam namelijk pas tegen half 6 thuis van de immigratie dienst. Ze heeft daar uiteindelijk echt de hele dag gezeten. Blehhh vreselijk! We gaan nu even lekker eten bij Amric. Ik denk dat we onszelf inmiddels wel vaste gasten kunnen noemen. Na het eten gaan Lorien en ik nog even door naar de supermarkt, want we willen natuurlijk wel even wat te eten in slaan voor morgen. Ik heb echt zin om een weekend weg te gaan. Ik moet nog wel even mijn tas inpakken dus het wordt nog een druk avondje. Aangezien we met de scooters naar Lovina gaan, kan ik alleen maar een tas mee. Ik moet dus een beetje selectief zijn met wat ik mee wil haha. Komt vast goed!

Zo, alles is zo ongeveer gepakt voor het weekend! Hopelijk ben ik niks vergeten. Ik heb alles in 1 miezerige tas kunnen krijgen dus ik ben trots. We hebben ook al een hele planning gemaakt over wat we dit weekend allemaal willen bezoeken. We gaan in ieder geval zaterdag dolfijnen spotten. Dat lijkt me echt heel erg gaaf! Voor nu zeg ik slaap lekker lieve mensen en tot snel xxx

  • 08 Oktober 2015 - 21:14

    Pap:

    Hallo Jessica,
    Geweldig dat je dit weekend ook dolfijnen gaat spotten, wat een ervaring zal dat voor je worden. Super!!!
    Wens je alvast heel veel plezier en doe voorzichtig op die scooters.
    Dikke kus xx


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Actief sinds 25 Aug. 2015
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 25571

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2015 - 01 Februari 2016

Bali

06 November 2015 - 24 Januari 2016

Thailand

Landen bezocht: