Woehoeeeee nog 2 nachtjes! - Reisverslag uit Ban Rangsit, Thailand van Jessica Kerkdijk - WaarBenJij.nu Woehoeeeee nog 2 nachtjes! - Reisverslag uit Ban Rangsit, Thailand van Jessica Kerkdijk - WaarBenJij.nu

Woehoeeeee nog 2 nachtjes!

Door: Jessica Kerkdijk

Blijf op de hoogte en volg Jessica

17 December 2015 | Thailand, Ban Rangsit

Hallo lieve mensen! Pfoe wat is deze 1,5 week ontzettend snel gegaan. Het is ook alweer een tijdje geleden dat ik mijn laatste blog heb geplaatst. Dit had als reden dat ik het ontzettend druk heb gehad. Er moest nog van alles gebeuren voor school voordat ik kon zeggen dat ik vakantie had. Gelukkig kan ik nu vol overtuiging zeggen dat ik vakantie heb! En het voelt “freaking awesome” !

Zoals ik al zei hebben we het erg druk gehad met ons project. We hadden verschillende client meetings, waardoor we elke keer weer flink wat moesten veranderen aan ons evenementen plan. Zoals we hier in Thailand wel hebben gemerkt is de client niet gauw tevreden. Desondanks lukte het ons om als team elke keer onze zinnen te verzetten en te proberen om zo goed mogelijk aan het project te blijven werken. Aangezien we het zo druk hadden met school, hadden we vorig weekend ook geen uitstapjes gepland. Desondanks, hebben we nog wel even wat leuks gedaan met elkaar.
Op woensdag 9 december ben ik samen met Lorien en Danielle naar de bioscoop geweest. We zijn naar de film “Point Break” geweest. Ik vond het echt een super vette film. Het ging over verschillende extreme sports met een goede verhaallijn. Het was super gezellig. We hadden natuurlijk weer een lekkere popcorn gekocht, aangezien dat er natuurlijk wel echt bij hoort. Ik heb wel altijd moeite met het op eten van deze “units” van popcorn bakken, omdat ze zo groot zijn! Ook deze keer kreeg ik hem dus weer niet op haha. Ik kan er nog elke keer ontzettend van genieten om hier naar de bioscoop te gaan. Je hebt echt het gevoel dat je in een film bent beland, omdat de hele bioscoop setting zo anders is dan in Nederland.
De volgende dagen ben ik flink met school bezig geweest, omdat er natuurlijk weer genoeg op de planning stond voor de komende week. Vrijdagavond wilden Lorien en ik de school sleur toch even doorbreken dus we zijn even naar Future Park geweest. Ik heb me goed ingehouden en heb helemaal niets voor mezelf gekocht! Jaja, ik kan het wel ;) .
Bij mij thuis vierden ze op vrijdag avond het “altijd geslaagde Sinterklaas avondje”. Ik moet wel zeggen dat ik echt ontzettend baalde dat ik daar dit jaar niet bij kon zijn. Ik kan altijd zo genieten van de sinterklaasavondjes bij ons thuis. Gelukkig kon ik de dag erna lekker meegenieten van alle foto’s die ik kreeg toegestuurd, dus dat maakte wel heel veel goed! Het was zoals altijd weer lachen, gieren en brullen haha.

Zaterdag 12 december ben ik samen met Rebecca naar de Chatuchak markt geweest in Bangkok (Weekend market). Lorien zag haar ouders dit weekend eindelijk, dus ze had een fijn weekend met haar pap en mam voor de boeg!
Het was erg gezellig op de markt. We keken onze ogen uit! Op deze markt is letterlijk ALLES te koop. Je weet gewoon niet waar je moet kijken als je daar rond loopt haha. Ik ben jammer genoeg nog wel belazerd met een stekkerdoos die ik heb gekocht op de markt. Toen ik namelijk thuis kwam, bleek het dat deze “oh zo mooie” stekkerdoos voor maar liefst 2,50 het helemaal niet deed. Potverdorie, ik kan jullie wel vertellen dat ik daar wel een beetje van baalde. Toen ik het mijn vriend vertelde vond hij het natuurlijk wel weer hilarisch, aangezien ik wel vaker wordt belazerd met het kopen van “bekabeling” (Wesley’s exacte woorden). Ik zal jullie even weer een kleine opheldering geven van Bali. Daar had ik ook al een keer oordopjes gekocht voor 2,50 die het ook niet deden toen ik thuis aankwam. Ze moeten me wel steeds hebben blijkt maar weer haha! Gelukkig kan ik de humor er ook wel van in zien ghehe! Verder hebben Rebecca en ik nog een stel slippers gekocht op de markt, maar we hebben ons goed in gehouden. Die avond hebben we de hele avond lekker op bed ge-relaxed. Wat kan dat soms toch ook heerlijk zijn, lekker NIKS doen haha.

Vanaf zondag 13 december tot en met 15 december zijn we als echte diehards continu met school bezig geweest. We moesten ons hele project plan inleveren dus leuke uitstapjes zaten er niet meer in. Er moest gewerkt worden! Gelukkig hebben we uiteindelijk ons project plan op tijd kunnen inleveren dus dat was wel een fijn gevoel. Natuurlijk zijn we nog lang niet klaar met ons evenement, maar we hebben in ieder geval rust tot na de vakantie dus dat vind ik al een hele opluchting.
Op woensdag zijn Lorien en Danielle al op vakantie gegaan, dus daar moesten we al even afscheid van nemen. Woensdag was ook de laatste dag dat ik samen met Rebecca was, aangezien zij haar vriend vandaag weer zag! Ik vind het echt een heel raar idee dat ik mijn familie en Wesley over 2 nachtjes al zie. Ik besef het echt nog niet helemaal! Ik kijk er zo ontzettend naar uit!
Vandaag ben ik samen met Chris en Lotte naar Bangkok geweest. We hebben er echt een hele gezellige dag van gemaakt. Ik ben wel helemaal kapot nu ik weer thuis ben. Pfoe zo’n dagje Bangkok sloopt je toch altijd wel een beetje haha. Morgen wordt het voor mij een dag dat ik mijn koffer in ga pakken en dat ik ook nog even flink aan de poets ga in de kamer. Na de vakantie wil ik namelijk wel weer in een schone kamer thuiskomen. Maar daar ga ik natuurlijk nu nog niet over na denken. Ik ga deze vakantie volop genieten van mijn lieve familie en lieve vriend. Ik weet zeker dat we een super leuke tijd gaan beleven en dat dit echt een vakantie gaat worden die we nooit meer gaan vergeten!
Waaaaaaah, ik word echt helemaal enthousiast als ik erover praat haha. Ik heb het moment dat ik ze op het vliegveld sta op te wachten ook al 100 keer afgespeeld in mijn hoofd. Dat gaat echt een bijzonder moment worden!

Het zal wel weer even duren voordat ik mijn volgende blog kan gaan schrijven, omdat ik denk ik mijn laptop niet mee kan nemen op vakantie. Desondanks komt er natuurlijk een (lang) blog aan, omdat ik gedurende deze twee weken genoeg zal beleven!

Ik wil iedereen hele fijne kerstdagen wensen. Geniet er lekker van met vrienden en familie, want nu ik hier zit heb ik echt wel gemerkt dat het allerbelangrijkste tijdens de kerst is om samen met je geliefden te zijn. We zien elkaar snel weer in het nieuwe jaar! Liefs xx

  • 18 December 2015 - 08:51

    Janneke Drenthen:

    We wensen je een hele fijne vakantie samen met vriend en familie!!! Geniet ervan!!

    Groetjes van Albert en Janneke!

  • 18 December 2015 - 17:55

    Freek En Kiny:

    Hallo Jessica. Ik lees dat je het nog steeds naar je zin hebt en het me ook kan voorstellen dat je weer naar jouw familie en vrienden verlangd. Nou ja ze komen eraan en wij wensen jullie een leuke tijd samen en fijne feestdagen.

  • 18 December 2015 - 19:05

    Tante Hennie...........:

    Jessica...............Geniet van de mooie dagen met geliefde familie en je - vriend!

    Liefs, vanuit het mooie Ommen.........
    oom Joop en tante Hennie.

  • 18 December 2015 - 19:49

    Mam:

    Dag lieverd! Nu ik dit schrijf zitten wij met elkaar te wachten op het vliegveld in Jordanië. Tjonge wat duurt het nog lang voordat we eindelijk zover zijn om te vliegen naar Bangkok. We moeten hier zeven uur wachten. Maar goed we vermaken ons hier wel en straks lieve meid kunnen we je eindelijk knuffelen. We verheugen ons er allemaal op om de komende twee weken samen te zijn en samen mooie dingen te beleven. Nu kan ik eindelijk zeggen tot straks lieve Jessica!! Xxx

  • 18 December 2015 - 19:53

    Greetje:

    Lieve Jessica,

    Het duurt nu niet lang meer voor je je familie en Wesley weer ziet. Ik wens jullie een hele fijne tijd samen. Geniet ervan.

    Liefs,
    Greetje

  • 18 December 2015 - 21:07

    Oma Kerkdijk:

    Lieve jessica, nog even meisje dan kun jij ze weer in je armen sluiten.wat een mooi kerstcadeau .Geniet lekker van elkaar , fijne feestdagen toegewenst en tot horens !!!!!!liefs en een dikke knuffel van je oma.

  • 19 December 2015 - 10:48

    Rens En Jannie:

    Lieve Jessica.
    Jouw familie en Wesley zullen inmiddels gearriveerd zijn.
    Wij wensen jullie allemaal een prachtige tijd en hele fijne feestdagen.
    Groetjes,
    Jannie en Rens

  • 19 December 2015 - 12:26

    Chris:

    Je bent nu heerlijk op vakantie, met vriend en familie. Ik wens jullie heeeeeel veel plezier!! En fijne feestdagen natuurlijk. Tot gauw!

    Chris

  • 19 December 2015 - 13:43

    Hanna:

    Wij wensen jullie een hele fijne vakantie samen,geniet ervan
    Groetjes hanna johan ,django en demi

  • 20 December 2015 - 14:35

    Tante Hennie:

    Hallo Jessica........al uit geknuffeld met je vriend en familie?

    Vandaag de verjaardag van je moeder.........Gerry van harte gefeliciteerd en nog vele jaren. Deze dag wel heel speciaal! Maak er samen een heel mooie dag van en voor de komende dagen, heel fijne feestdagen!
    Heb al een paar keer een lange mail klaar gehad en toen ging ie niet weg. Weet niet.....waarom dat niet lukte!
    Hier kun je ook in de korte broek bij de kerstboom zitten, 16 gr. Hoop dat we nog winter krijgen.......lekker vriezen en wat sneeuw........dan ziet er alles zo mooi en vredig uit!

    Lieve mensen, samen daar een fantastische tijd gewenst!

    Lieve groet uit het mooie Ommen.
    oom Joop en tante Hennie.........

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Actief sinds 25 Aug. 2015
Verslag gelezen: 356
Totaal aantal bezoekers 25525

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2015 - 01 Februari 2016

Bali

06 November 2015 - 24 Januari 2016

Thailand

Landen bezocht: