Toch nog een leuke vrije dag op Seminyak beach! - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Jessica Kerkdijk - WaarBenJij.nu Toch nog een leuke vrije dag op Seminyak beach! - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Jessica Kerkdijk - WaarBenJij.nu

Toch nog een leuke vrije dag op Seminyak beach!

Door: Jessica Kerkdijk

Blijf op de hoogte en volg Jessica

29 September 2015 | Indonesië, Denpasar

Goedemorgen allemaal! Ik heb vannacht echt als een roosje geslapen dus ik ben lekker uitgerust wakker geworden. Vandaag gaan Larissa en ik goed bezig met ons deel van het onderzoeksverslag. We hebben besloten om er eerst tot de middag mee bezig te gaan en dan vanavond weer verder te gaan zodat we ’s middags nog even wat voor ons zelf kunnen doen. Ik ga vanmiddag lekker naar het strand met Roobin en Lorien. Dat noem ik wel een heerlijk vooruitzicht op mijn vrije dag. Nu eerst even knallen en zorgen dat we een beetje opschieten met ons verslag!

Zo, Larissa en ik vinden het eerst wel weer mooi geweest voor vanmorgen. Vanavond gaan we wel weer verder, maar we zijn erg goed opgeschoten! Ik trek nu even snel mijn bikini aan. We gaan op de scooter naar Seminyak beach. De rest van de groep gaat de hele dag met school bezig dus we zijn maar met zijn drietjes vandaag. Ook wel een keer gezellig!

Wat was het een heerlijke strand dag! De golven waren vandaag echt super hoog. Volgens mij zijn ze nog niet eerder zo hoog geweest als vandaag. Natuurlijk vinden wij dat helemaal geweldig haha dus we hebben er weer lekker in gedoken. De stroming was wel zo sterk dat je soms helemaal werd meegezogen, dus ik heb wel weer flink wat zoutwater gehapt. Op een gegeven moment kregen we wel weer een beetje honger. We hebben weer bij hetzelfde strand tentje geluncht als waar we ook al eerder zijn geweest. We hebben toch maar weer quesadillas besteld, maar hebben wel gevraagd of hij ze dit keer niet scherp wilde maken. Dit keer kon ik genieten zonder dat ik het gevoel had dat ik ze heel snel op moest eten, aangezien mijn mond in brand stond. We hebben lekker gekletst over van alles en nog wat. Nadat we uit waren gegeten gingen we nog even chillen op het strand. Het was inmiddels ook alweer wat later dus we konden ook niet meer te lang op het strand blijven liggen aangezien ik nog verder moest met mijn onderzoeksverslag. Er kwam op een gegeven moment nog wel een man naar ons toe die ons met de hand bewerkte thee licht houders wilde verkopen. Deze waren gemaakt van kokosnoten dus dat was wel erg leuk om te zien. Het was echt een super aardige man en hij vertelde ons dat zijn hele familie meehielp om die dingen te maken. Hij woonde in Ubud en stelde zelfs voor dat we hem wel een keer mochten bezoeken zodat we konden zien hoe ze gemaakt werden! Wat zijn zulke praatjes met lokale mensen toch leuk!
Op de terugweg naar huis zijn we nog even langs de grote supermarkt geweest. Ik heb daar nog even wat boodschapjes ingeslagen. Dat moet natuurlijk ook gebeuren! Nu ga ik me even lekker douchen, want ik lijk wel een zandgebakje haha. Na het douchen, gaan we maar gelijk weer diehard bezig met school!

Zo, we hebben ons deel van het onderzoeksverslag af kunnen krijgen! Nu ga ik nog heel even wat voorbereiden voor morgen en dan zoek ik mijn bedje maar eens op. Morgen moeten we weer vroeg naar school. Gelukkig zijn we morgen niet zo heel laat vrij dus dat is wel weer een voordeel. Slaap lekker alvast lieve mensen xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Actief sinds 25 Aug. 2015
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 25551

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2015 - 01 Februari 2016

Bali

06 November 2015 - 24 Januari 2016

Thailand

Landen bezocht: