Heerst er een buikgriep epidemie?! - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Jessica Kerkdijk - WaarBenJij.nu Heerst er een buikgriep epidemie?! - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Jessica Kerkdijk - WaarBenJij.nu

Heerst er een buikgriep epidemie?!

Door: Jessica Kerkdijk

Blijf op de hoogte en volg Jessica

14 September 2015 | Indonesië, Denpasar

Goedemorgen lieverds! Ik heb echt heerlijk geslapen vannacht. Hoewel ik er vanmorgen moeilijk uit kon komen heeft een paar uur extra slaap me wel goed gedaan. Ik heb wel last van de spieren hier. Ik weet niet of dat door het bed komt of van andere dingen, maar misschien moet ik hier toch maar een keer zo’n lekkere spa bezoeken. Normaal gesproken houd ik er echt niet van als andere mensen me gaan masseren, maar misschien is het toch wel even goed om te doen. Net toen ik de meiden op wilde halen om te gaan ontbijten schrok ik wel een beetje. Iedereen is ziek! Nienke, Roobin, Esmee, Larissa en Lorien zijn allemaal ziek en hebben vannacht alles eruit gekotst. Alleen Rebecca en ik zijn niet ziek van ons groepje. Blehh, ik hoop niet dat dit een soort van virusje is, want anders denk ik dat ik ook nog wel een keer aan de beurt ben. Hopelijk gaat het gauw weer goed met ze, want morgen staat er weer een school field trip op de planning. Het zou zonde zijn als ze niet mee kunnen! Straks moet ik weer naar school toe voor een les CBL. Onze schoolweek is weer begonnen!

Het ging wel goed op school. Ik ben net even samen met Rebecca op ziekenbezoek geweest bij onze patiëntjes. Het gaat met iedereen nog steeds niet echt goed dus hopelijk gaat het vanavond wat beter. Ik vind het nog steeds super apart dat iedereen hetzelfde heeft gehad vannacht. We zijn gisteren niet op stap geweest of zo, dus daar kan het ook niet aan liggen. We dachten ook al aan eten, maar Rebecca en ik hebben precies hetzelfde gegeten en wij zijn er niet ziek van geworden. Heel rot allemaal, maar hopelijk gaat het snel beter met ze! Ik ga nu weer even met mijn groepje bezig om een pitch voor te bereiden die we donderdag moeten doen.

We hebben even een korte school-break gehouden om even lekker ergens avond te gaan eten. Onze buikjes rammelen! We gaan weer lekker bij een goedkoop eet tentje eten: Amric. Bij dit eettentje hebben we zaterdag ook een cocktailparty! Super aardige mensen en lekker goedkoop eten! Heerlijk!

We hebben weer heerlijk gegeten. Ik heb weer lekkere loempia’s besteld met Mie Goreng. Mmm ik ga nog wel wennen aan dat Indonesische eten! Nu gaan we nog maar weer even verder, aangezien we dit keer niet alles op het laatste moment willen doen. We willen donderdag natuurlijk wel weer even shinen met zijn allen ;) .

Pfoe, we zijn er maar mee gestopt. Het was toch meer werk dan we dachten dus we hebben besloten dat we morgen middag na de school fieldtrip maar weer verder gaan. We gaan morgen naar het Bali Nusa Dua Convention Center en ook nog naar de plek waar het Dreamfields festival Bali is gehouden. Ik ben erg benieuwd en heb er wel zin in! Aangezien we morgen weer vroeg ons bedje uit moeten, ga ik nu maar lekker slapen. Slaap lekker lieve mensen! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Actief sinds 25 Aug. 2015
Verslag gelezen: 831
Totaal aantal bezoekers 25667

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2015 - 01 Februari 2016

Bali

06 November 2015 - 24 Januari 2016

Thailand

Landen bezocht: