Mmm onze eerste Hollandse lunch in Bali! - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Jessica Kerkdijk - WaarBenJij.nu Mmm onze eerste Hollandse lunch in Bali! - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Jessica Kerkdijk - WaarBenJij.nu

Mmm onze eerste Hollandse lunch in Bali!

Door: Jessica Kerkdijk

Blijf op de hoogte en volg Jessica

22 September 2015 | Indonesië, Denpasar

Goedemorgen lieve volgers! Vandaag is het tijd om weer op een fieldtrip te gaan. Ik voel me vanmorgen nog wel een beetje min, maar hopelijk wordt dat gedurende de dag weer wat beter. We gaan vandaag naar de Taman Bhagawan. Ik ben heel benieuwd wat dat precies is!

We zijn weer bij het hotel aangekomen nadat we een ochtend bij de Taman Bhagawan hebben vertoefd. Het was echt een prachtig complex met een ontzettend mooie omgeving. In dit complex kun je evenementen organiseren, feesten, trouwerijen enz. Er stonden allemaal kleine complexen waar een partijtje in kon worden gegeven. Dit was ook echt een perfecte plek om te gaan trouwen, want je had echt een prachtig uitzicht op de zee. Haha ik zag het al helemaal voor me :P . Trouwen op Bali, wie wil dat nou niet?! Maar dromen mag natuurlijk altijd, want aan dit mooie complex hangt wel een duur prijskaartje ghehe. Nadat we een presentatie kregen over het complex en een rondleiding kregen was het tijd om terug naar het hotel te gaan. We hebben nog even snel een paar foto’s gemaakt en zijn toen naar de bussen gegaan. Bij de bus kregen we allemaal een klein lunchpakketje van school. Jullie raden nooit wat er in dat lunch pakketje zat: een heerlijk bruin ciabatta broodje met worst, kaas, sla, tomaat en komkommer! Ons hele busje was muisstil terwijl we dat lekkere broodje opsmikkelden. Wat heb ik hiervan genoten. Misschien dachten onze maagjes wel even dat we weer in Nederland waren, aangezien we een keer normaal “Nederlands” eten kregen. Maar nee, mijn maag wist al snel dat ik nog steeds in Bali ben, want eenmaal bij het hotel aangekomen kreeg ik weer een beetje last van de maag. Nu gaan we maar weer eens even met school bezig, want er moet nog genoeg gebeuren!

Zo, ik vind het wel weer tijd om een eet pauze te nemen. We zijn al de hele dag met school bezig en ik ben er nu wel weer een beetje klaar mee. We gaan weer even lekker naar de Warung waar we gisteren ook zijn geweest. Na het eten ga ik nog even met school bezig en dan vind ik het ook wel weer mooi geweest voor vandaag. Ik ga er vanavond weer niet te laat in zodat ik me hopelijk elke dag weer een beetje fitter voel.

Het was wel weer lekker bij de Warung. Ik heb weer een nasi goreng besteld (hetzelfde als gisteren), maar dit keer kreeg ik mijn bord niet helemaal leeg. Volgens mij zat ik toch een beetje te veel met mijn hoofd bij de inktvis die er waarschijnlijk in zat. Alsnog heb ik lekker gegeten vanavond. Nu ga ik nog heel eventjes met school bezig en dan duik ik lekker mijn bedje in. Slaap lekker alvast people xx

  • 22 September 2015 - 19:04

    Pap:

    Hallo Jessica
    Ik eet voorlopig geen inktvis meer na de site te hebben bezocht....
    Hopelijk voel je je morgen weer tophit
    Kusje van je pa

  • 22 September 2015 - 21:44

    Oma Kerkdijk:

    Ik kan me voorstellen, dat je de pest hebt aan inkvis, zo gaat het mij met vis .ik heb in Hongarije ook vis gehad wat niet gaar was , ik kan geen vis meer zien !
    jammer ik vond vis zo lekker, maar misschien komt het nog weer .
    Ik hoop dat jij je gauw weer beter voelt, hoe is het weer, kun je daar aan wennen , nou geniet lekker schat , tot de volgende keer, dikke knuffel je oma xxxx.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Actief sinds 25 Aug. 2015
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 25585

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2015 - 01 Februari 2016

Bali

06 November 2015 - 24 Januari 2016

Thailand

Landen bezocht: