It's all about good friends and good shopping! - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Jessica Kerkdijk - WaarBenJij.nu It's all about good friends and good shopping! - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Jessica Kerkdijk - WaarBenJij.nu

It's all about good friends and good shopping!

Door: Jessica Kerkdijk

Blijf op de hoogte en volg Jessica

01 Oktober 2015 | Indonesië, Denpasar

Goedemorgen people! Ik heb vannacht weer als een roosje geslapen dus ik ben er klaar voor om vandaag onze presentatie te doen. We zijn gisteren tot laat bezig geweest met onze presentatie dus hopelijk is het voldoende geweest. Ik vrees voor het ergste, maar het scheelt dat we allemaal wel kunnen improviseren. Ik ben erg benieuwd. Ik kijk nu al uit naar vanmiddag. We gaan dan nog even snel ons huiswerk afmaken voor volgende week. Als we dat klaar hebben, kunnen we echt zeggen dat we weekend hebben! Woehoeee, heeerlijk! We gaan vandaag aan het einde van de dag lekker shoppen in Seminyak om het te vieren.

We hebben toch besloten om vanavond naar Kuta te gaan en daar te shoppen, aangezien er gratis pendelbusjes heen gaan vanavond. Dit scheelt ons weer wat geld haha. We moeten hier natuurlijk toch een beetje op de kleintjes letten ghehe. Voordat we weggaan ga ik nog even met Wesley skypen. Het is inmiddels alweer een poosje geleden dat we elkaar hebben gezien en gesproken.

Wat was het een super gezellige avond in Kuta! Het was eerst nog wel een heel geregel om er te komen, aangezien de pendelbus niet kwam opdagen. De meneer van de receptie dacht dat de chauffeur ziek was dus dat hij daarom niet kwam. We moesten toen heel snel nog een andere taxi regelen. Gelukkig kwam deze wel opdagen. Zoals gewoonlijk was het weer lekker druk op de weg dus we hebben wel weer een poosje gedaan om in Kuta te komen. Eenmaal aangekomen wisten we meteen waar we heen wilden: de Beachwalk! We hebben ongeveer alle winkels bekeken. Ik heb een heel leuk jurkje gekocht. De kleur is een beetje legerkleur groen, echt heel gaaf! Ik heb in een andere winkel ook nog een rokje en een shirtje gekocht! Gek hea dat je soms heel blij kan worden van het kopen van iets nieuws :P. Morgenavond gaan we bij Skygarden (een club in Kuta) barbecueën. Ik weet nu al dat ik mijn leuke groene jurkje aan ga doen! Op een gegeven moment waren we best moe geworden van het shoppen en voelden we onze voeten wel een beetje. We besloten om maar een keer wat te gaan eten, aangezien het inmiddels ook alweer 10 uur was. We waren zo druk met shoppen dat we de tijd een beetje waren vergeten. We kwamen onderweg een Duits restaurant tegen. We twijfelden geen moment en namen plaats aan een tafeltje. In dit restaurant hadden ze ook echte Duitse curryworsten. EN WAT WAS HIJ LEKKER! Lorien en ik hadden allebei een curryworst gegeten. Nienke ging voor de kip. We hebben echt genoten. De curryworst was echt bijna net zo goed als in Duitsland. Na het etentje kakten we wel heel erg in dus we besloten maar om een taxi naar het hotel te pakken. Ik was even vergeten hoe moe je kan worden van een avond shoppen. Heerlijk haha! Ik ben echt super blij met mijn nieuwe kleren. Nu ga ik maar snel slapen. Morgen moeten we er weer vroeg uit voor 1 lesje school. We hoeven maar voor 3 kwartier naar school dus dat is wel een beetje zuur. Ik begrijp niet zo goed waarom ze deze les niet even op een andere dag plannen, maar goed wie ben ik om dat te vinden?! Slaap lekker iedereen xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Actief sinds 25 Aug. 2015
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 25670

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2015 - 01 Februari 2016

Bali

06 November 2015 - 24 Januari 2016

Thailand

Landen bezocht: