Skygarden, wat was je leuk!! - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Jessica Kerkdijk - WaarBenJij.nu Skygarden, wat was je leuk!! - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Jessica Kerkdijk - WaarBenJij.nu

Skygarden, wat was je leuk!!

Door: Jessica Kerkdijk

Blijf op de hoogte en volg Jessica

02 Oktober 2015 | Indonesië, Denpasar

Goedemorgen allemaal! Het is bijna weekend. Vanmorgen moeten we alleen nog naar 1 lesje op school en dan hebben we een heerlijk weekend. Ik ga vandaag al mijn huiswerk afmaken voor volgende week, zodat ik de rest van het weekend huiswerkvrij ben.

Pfff wat een onnozele les. De les zou 3 kwartier duren, maar we stonden na een kwartiertje alweer buiten. Ik had beter in mijn bed kunnen blijven liggen, aangezien ik er niks aan heb gehad. Naja het scheelt dat het weekend is! Nu gaan we even snel bezig met school. Vanavond gaan we barbecueën bij Skygarden. Daar kun je onbeperkt eten en drinken voor maar 6 euro. Dat is geen geld als je het mij vraagt! We kijken er allemaal ontzettend naar uit en gaan ons even lekker fancy aankleden en optutten. We gaan met een groep van 12 personen dus dat zal vast een gezellige boel worden! Ik heb er zin in. Even goed het weekend inluiden met een leuke barbecue met leuke mensen!

Wauw, het was echt een super toffe avond! Qua eten was het echt super goed voor elkaar. Boven onze verwachting als je het vergelijkt met hoeveel we hebben betaald. Je kon van alles pakken, tot spareribs aan toe! Ook stonden er verschillende salades. We hebben onze buikjes goed volgegeten en gedronken. Het drinken was ook onbeperkt dus jullie kunnen wel raden hoe gezellig het op een gegeven moment werd haha. We hebben heerlijk gedanst en gek gedaan. Na de barbecue zijn we in Skygarden gebleven om daar uit te gaan. De muziek was goed en het sfeertje zat er goed in. De hele groep ging helemaal los op de muziek. Skygarden bestaat uit verschillende verdiepingen met verschillende muziekstijlen dus we hoefden ons absoluut niet te vervelen. Aangezien we al vanaf 5 uur bezig waren, vind ik dat we het nog best lang hebben volgehouden. Het is inmiddels 4 uur nu we thuis zijn. Onze voeten doen wel een beetje pijn van het vele dansen, maar het was het dubbel en dwars waard. We hebben echt een geweldige stapavond gehad voor in de boeken! Ik zoek nu mijn bedje maar eens op, want ik ben toch wel een beetje gesloopt. Sweetdreams everybody xx

  • 03 Oktober 2015 - 10:51

    Jan En Elmi Van Dijk:

    Jessica,
    Heel veel plezier op Bali en geniet er van.
    Ook de groetjes van Nikki en Indy.

    Groetjes Jan en Elmi

  • 03 Oktober 2015 - 11:41

    Maxime :

    Wauw! Wat klinkt dat allemaal lekker en gezellig haha! Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Actief sinds 25 Aug. 2015
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 25568

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2015 - 01 Februari 2016

Bali

06 November 2015 - 24 Januari 2016

Thailand

Landen bezocht: